

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO TOREBKOWY SZAŁ
§1. DEFINICJE
Użyte w niniejszym Regulaminie pojęcia oznaczają:
- Hasło – ciąg znaków alfanumerycznych konieczny do dokonania autoryzacji w trakcie uzyskiwania dostępu do Konta, ustalany samodzielnie przez Klienta podczas procesu Rejestracji.
- Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, a która zamierza zawrzeć lub zawarła Umowę sprzedaży lub umowę o świadczenie Usługi elektronicznej.
- Kodeks Cywilny – ustawa Kodeks cywilny z dn. 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
- Konsument – Konsument - osoba fizyczna spełniającą kryteria wskazane w art. 22 Kodeksu Cywilnego - osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Konto (Konto Klienta) – podstrona Sklepu, w ramach której gromadzone są m.in. informacje o Zamówieniach Klienta w Sklepie internetowym.
- Produkt – rzecz ruchoma dostępna w Sklepie internetowym będąca przedmiotem Umowy sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
- Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu internetowego.
- Rejestracja – jednorazowa czynność, polegająca na utworzeniu przez Klienta Konta, dokonana z wykorzystaniem formularza rejestracyjnego udostępnionego przez Usługodawcę na stronie Sklepu.
- Sklep Internetowy (Sklep serwis internetowy dostępny pod adresem: torebkowyszal.pl za pośrednictwem którego Klient może za pośrednictwem którego można składać Zamówienia, zawrzeć Umowę sprzedaży lub umowę o świadczenie Usługi elektronicznej.
- Sprzedawca – F.H.U. Kos Stefan, z siedzibą w Krakowie przy ul. Krzywda 1 box 121, 31-710 Kraków, , REGON 356176430, adres poczty elektronicznej: kontakt@torebkowyszal.pl, numer telefonu: (+48) 663-727-274 (opłata jak za połączenie standardowe - wg. cennika właściwego operatora).
- Strona – Usługodawca, Sprzedawca lub Klient.
- Umowa Sprzedaży (Umowa) – umowa sprzedaży Produktu w rozumieniu Kodeksu cywilnego zawierana za pośrednictwem Sklepu internetowego.
- Usługa Elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę za pośrednictwem Sklepu internetowego.
- Usługodawca – F.H.U. Kos Stefan, z siedzibą w Krakowie przy ul. Krzywda 1 box 121, 31-710 Kraków, NIP 681-124-15-74, , adres poczty elektronicznej: kontakt@torebkowyszal.pl, numer telefonu: (+48) 663-727-274 (opłata jak za połączenie standardowe - wg. cennika właściwego operatora).
- Usługa Elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę za pośrednictwem Sklepu internetowego.
- Ustawa o Prawach Konsumenta - ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827).
- Ustawa o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną - ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
§2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego dostępnego pod adresem: torebkowyszal.pl.
- Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Klienta będącego jednocześnie Konsumentem przysługujących mu na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.
- Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.), a także reguluje warunki zawierania Umów sprzedaży w Sklepie internetowym.
- Sklep internetowy, działający pod adresem: torebkowyszal.pl, prowadzony jest przez F.H.U. Kos Stefan, z siedzibą w Krakowie przy ul. Krzywda 1 box 121, 31-710 Kraków, NIP 681-124-15-74, REGON 356176430, adres poczty elektronicznej kontakt@torebkowyszal.pl, numer telefonu: 663-727-274 (opłata jak za połączenie standardowe - wg. cennika właściwego operatora)
- Usługodawca świadczy za pośrednictwem Sklepu internetowego następujące Usługi Elektroniczne:
- Konto Klienta w Sklepie internetowym,
- Interaktywny formularz umożliwiający Klientom złożenie Zamówienia w Sklepie internetowym,
- Newsletter umożliwiający klientom cykliczne otrzymywanie informacji biznesowych oraz materiałów promocyjnych.
- Minimalne wymagania techniczne niezbędne do korzystania ze Sklepu to:
- Przeglądarka internetowa Google Chrome w aktualnej wersji z włączoną obsługą języka javascript,
- Przeglądarka internetowa Mozilla Firefox w aktualnej wersji z włączoną obsługą języka javascript,
- Przeglądarka internetowa Microsoft Edge w aktualnej wersji z włączoną obsługą języka javascript,
- Przeglądarka internetowa Opera w aktualnej wersji z włączoną obsługą języka javascript,
- Przeglądarka internetowa Safari, tylko pod Mac OS X.
- Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
- Klient obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
- Klient obowiązany jest do korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzech.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów Usługodawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonej Usługi elektronicznej.
- Klient może uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odnośnika zamieszczonego na stronie głównej serwisu torebkowyszal.pl
§3. ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
- W ramach Sklepu Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia Usług elektronicznych w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Świadczenie przez Usługodawcę Usług elektronicznych jest bezpłatne.
- Warunki zawierania umów o świadczenie Usług elektronicznych:
- Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta Klienta w Sklepie internetowym zostaje zawarta w momencie dokonania Rejestracji.
- Do dokonania Rejestracji niezbędne jest podanie w formularzu rejestracyjnym następujących danych przez Klienta: imię i nazwisko, adres (ulica, numer domu, miejscowość wraz z kodem pocztowym), adres e-mail, numer telefonu kontaktowego oraz Hasło.
- Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na udostępnieniu interaktywnego formularza umożliwiającego złożenie Zamówienia w Sklepie internetowym zostaje zawarta w momencie rozpoczęcia korzystania z powyższej Usługi (dodanie Produktu do koszyka).
- Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta Klienta w Sklepie internetowym jest zawierana na czas nieoznaczony.
- Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na udostępnieniu interaktywnego formularza umożliwiającego złożenie Zamówienia w Sklepie internetowym jest zawierana na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia.
- Warunki rozwiązywania umów o świadczenie Usług elektronicznych:
- Klient może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi elektronicznej zawartą na czas nieoznaczony w każdym czasie i bez wskazania przyczyn, z zachowaniem 7–dniowego terminu wypowiedzenia.
- Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi elektronicznej zawartą na czas nieoznaczony w wypadku, gdy Klient obiektywnie rażąco lub uporczywie narusza Regulamin, w szczególności gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym. Naruszenie regulaminu musi mieć charakter obiektywny i bezprawny. Wypowiedzenie może być złożone po bezskutecznym co najmniej jednokrotnym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń z wyznaczeniem stosownego terminu. Rozwiązanie umowy następuje w takim wypadku z zachowaniem 14–dniowego okresu wypowiedzenia.
- Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi elektronicznej zawartej na czas nieoznaczony przez którąkolwiek ze Stron nie narusza praw lub świadczeń nabytych przez Strony w czasie trwania umowy.
- Niezależnie od powyższych postanowień Strony mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia Stron.
§4. CENY TOWARÓW I WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
- Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje o Produktach podane na stronach internetowych Sklepu internetowego, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
- Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu internetowego podana jest w złotych polskich i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT oraz cła. Ceny Produktów nie zawierają jednak kosztów dostawy, które – jeżeli występują – są zamieszczone na w sekcji "Dostawa" oraz wskazywane w trakcie składania Zamówienia (Koszyk).
- Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu internetowego jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie internetowym, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
- W celu zawarcia Umowy sprzedaży Produktu za pomocą interaktywnego formularza należy wejść na stronę internetową Sklepu internetowego, dokonać wyboru Produktu i złożyć w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty i informacje Zamówienie za pomocą interaktywnego formularza.
- W trakcie składania Zamówienia należy wskazać następujące dane niezbędne do złożenia zamówienia: imię i nazwisko, adres (ulica, numer domu, miejscowość wraz z kodem pocztowym), numer telefonu kontaktowego, Produkt, ilość Produktu, miejsce i sposób dostawy Produktu, sposób płatności.
- Złożenie Zamówienia za pomocą interaktywnego formularza następuje w momencie kliknięcia w formularzu przycisku "Zamawiam z obowiązkiem zapłaty".
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie:
- potwierdza jego otrzymanie, co powoduje związanie Klienta jego oświadczeniem oraz
- przyjmuje Zamówienie do realizacji – w tym momencie zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
- W trakcie składania Zamówienia za pomocą interaktywnego formularza – do momentu złożenia Zamówienia – Klient ma możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Sklepu internetowego.
- Na życzenie Klienta wystawiamy FAKTURĘ VAT. Do wystawienia faktury konieczne jest wybranie w polu formularza opcji „FIRMA” i podanie danych firmy z numerem NIP.
§5. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ I DOSTAWA TOWARÓW
- Czas realizacji Zamówienia wynosi do 3 dni roboczych:
- od momentu otrzymania przez Klienta poświadczenia przyjęcia Zamówienia (w przypadku płatności gotówką lub za pobraniem),
- od momentu poprawnego zakończenia płatności w elektronicznym systemie płatności (w przypadku skorzystania z systemu Płatności Shoper do momentu wysyłki Towaru do Klienta),
- od momentu wpłynięcia należności na rachunek bankowy Sprzedawcy (w przypadku przedpłaty przelewem).
- Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
- Wysyłka zamówień poza granicę Polski jest możliwa tylko po wykonaniu przedpłaty. W przypadku dostawy poza granicę Polski koszty wysyłki ustalane są indywidualnie.
- Dostawa zamówionych Towarów odbywa się: do Paczkomatów InPost, przesyłką kurierską, Pocztą Polską - doręczenie do odbiorcy oraz Pocztą Polską - doręczenie do punktu. Koszty dostawy określone są w zakładce "Dostawa".
- Odbiór osobisty w punkcie sprzedaży (po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym ze Sprzedawcą) może być zrealizowany w następującym miejscu:
- Torebkowy Szał - CH Tandeta, Kraków, ul. Krzywda 1, box 121.
- Całkowity termin realizacji zamówienia i dostawy wynosi do 5 dni roboczych licząc od dnia złożenia Zamówienia w Sklepie.
- Zgodnie z art. 545 § 2 Kodeksu Cywilnego w razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, zobowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
§6. METODY PŁATNOŚCI
- Klient może dokonać płatności za zakupione Towary w następujący sposób:
- Gotówką / kartą płatniczą przy odbiorze osobistym,
- Szybkim przelewem elektronicznym - przy użyciu serwisu płatności internetowych "Płatności Shoper",
- BLIKiem - przy użyciu serwisu płatności internetowych "Płatności Shoper",
- gotówką przy odbiorze Towaru (za pobraniem)– płatne pracownikowi firmy kurierskiej,
- kartą przy odbiorze Towaru (za pobraniem)– płatne w paczkomacie InPost lub pracownikowi firmy kurierskiej w przypadku posiadania przez niego terminala płatniczego,
- przelewem na numer konta bankowego.
- W wypadku sposobu płatności innego niż płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy sprzedaży w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa sprzedaży stanowi inaczej.
- W wypadku Klientów nie będących jednocześnie Konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części.
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Blue Media S.A.
- Rozliczenia płatności online przeprowadzane są przez Blue Media S.A. (bluemedia.pl)
§7. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży lub umowę o świadczenie Usługi elektronicznej, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Powyższe uprawnienie może zostać zrealizowane przez Konsumenta poprzez przesłanie oświadczenia o odstąpieniu za pośrednictwem poczty elektronicznej: kontakt@torebkowyszal.pl lub pisemnie na adres: Torebkowy Szał CH Tandeta Kraków, ul. Krzywda 1 box 121.
- Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi elektronicznej, liczy się od dnia wydania Produktu w przypadku Umowy sprzedaży, a gdy umowa dotyczy świadczenia Usługi elektronicznej - od dnia jej zawarcia.
- W razie odstąpienia od umowy Umowa sprzedaży lub umowa o świadczenie Usługi elektronicznej jest uważana za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co Strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Jeżeli Konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty.
- Wyłączenie prawa do odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania, nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
- Sprzedawca nie zwraca kosztów transportu zakupionego towaru , koszt wymiany bądź zwrotu ponosi Klient.
- Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego Towaru, jeżeli jest ono wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
- W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Sprzedawca dokona zwrotu wpłaconej przez Klienta należności niezwłocznie, w terminie do 14 dni od otrzymania od Klienta oświadczenia, o którym mowa w §7 pkt. 1. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem należności do chwili otrzymania zwracanego Towaru lub dowodu jego odesłania (w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej).
§8. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
- Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży.
- Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).
- Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży można składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@torebkowyszal.pl lub pisemnie na adres: Torebkowy Szał - CH Tandeta ul. Krzywda 1 box 121, 31-710 Kraków.
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.
- W przypadku uznania roszczeń za zasadne Sprzedawca zwraca reklamującemu poniesione koszty dostarczenia reklamowanego towaru, w równowartości najtańszej oferowanej przez Sprzedawcę opcji dostawy.
- Podstawą rozpatrywania reklamacji jest dowód zakupu dołączony do każdej przesyłki.
- Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja na sprzedany Produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za niezgodność Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usług elektronicznych można zgłaszać pisemnie na adres lub z za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@torebkowyszal.pl.
- Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Usługodawcę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
- Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Klienta sposób.
§9 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Złożenie Zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez Klienta na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych przez Sklep w celu realizacji Zamówienia.
- Dane osobowe Klienta, które będą przetwarzane przez Sprzedawcę w przypadku klienta indywidualnego: imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres dostawy (jeżeli jest inny niż adres zamieszkania), numer telefonu kontaktowego, adres poczty elektronicznej.
- Dane osobowe Klienta, które będą przetwarzane przez Sprzedawcę w przypadku firmy: nazwa firmy, NIP, adres siedziby, imię i nazwisko, adres dostawy (jeżeli jest inny niż adres siedziby), numer telefonu kontaktowego, adres poczty elektronicznej.
- Całość zasad to zbiór zasad przetwarzania i wykorzystywania Danych Osobowych przez sklep internetowy zawiera Polityka Prywatności, stanowiąca integralną część niniejszego Regulaminu.
§10 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
- Konsumentom przysługuje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Skorzystanie z nich ma charakter dobrowolny i może mieć miejsce wyłącznie, gdy obie strony sporu wyrażą na to zgodę.
- Konsument może zwrócić się z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich dotyczących zawartej Umowy sprzedaży do Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 Nr 4, poz. 25 ze zm.).
- Konsument może również wystąpić z wnioskiem o rozpoznanie sporu dotyczącego zawartej Umowy sprzedaży przez stały sąd polubowny działający przy odpowiednim wojewódzkim inspektoracie Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 Nr 4, poz. 25 ze zm.).
- Komisja Europejska udostępnia również platformę do internetowego rozstrzygania sporów między Konsumentami i Przedsiębiorcami (platforma ODR). Jest ona dostępna pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- Szczegółowe informacje dotyczące rozstrzygania sporów konsumenckich w tym możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji, dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod adresem internetowym: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.
§11. POSTANOWIENIE KOŃCOWE
- Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, w tym Kodeksu cywilnego, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.); Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (Dz.U. Nr 22, poz. 271 ze zm.); Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
- Klienci mogą uzyskać dostęp do Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej Sklepu internetowego oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk. Regulamin Sklepu internetowego jest dostępny pod adresem: torebkowyszal.pl w zakładce "Regulamin" oraz jest dostarczany nieodpłatnie Klientowi (drogą elektroniczną) na każde jego żądanie.
- Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy sprzedaży i umowy o świadczenie Usługi elektronicznej następuje poprzez:
- udostępnienie Regulaminu na stronach wskazanych w pkt. §10.4
- oraz przesłanie Klientowi wiadomości e-mail, a w przypadku Umowy sprzedaży
- także przez dołączanie do przesyłek dowodu zakupu.ępSpory powstałe pomiędzy Usługodawcą, Sprzedawcą a Klientem, który jest jednocześnie Konsumentem zostają poddane właściwym sądom powszechnym. Spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, Sprzedawcą a Klientem, który nie jest jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy lub Sprzedawcy.